LT   EN   RU  


IT infrastruktūros veiklos stebėsena:

stebėti IT infrastruktūros veiklos serverius ir kitus tinklo įrenginius režimu 24x7;
IT darbuotojų ir klientų savalaikis informavimas apie rizikas, nelaimingų atsitikimų atveju;
automatizuotas programų ir paslaugų valdymas;
optimalus įrangos ir jos veikimo rėžimų palaikymas bei operatyvus veikimo grąžinimas į įprastą darbo režimą avarijos ar kitų nenumatytų atsitikimų atveju;
savalaikis IT personalo informavimas apie užduoties įgyvendinimą / neįgyvendinimą;

Informaciją apie problemas, mes gauname iš monitoringo sistemos realiu laiku, anksčiau negu klientas sužino apie jų egzistavimą ir neleidžiame įvykti avarijai įrangoje. Šis sprendimas mažina veiklos sąnaudas ir sumažina darbo funkcijų pertraukimų skaičių IT infrastruktūros veikime.


Operatyvi reakcija ir trikčių šalinimas IT sistemų veikloje:

sugedusios įrangos įsigijimas ir keitimas;
analizė ir trikčių šalinimas;
nuolatinės techninės pagalbos prieinamumas telefonu arba nuotolinio būdu;

Analizė ir trikčių šalinimas atliekamas per 3 valandas po signalo iš kliento arba iš monitoringo sistemos. Pagal galimybes, trikčių šalinimas atliekamas nuotoliniu būdu, taip sumažinant reagavimo laiką.


Klientų aptarnavimas:

vartotojo įrangos paruošimas, diegimas ir konfigūracija;
vartotojų konsultavimas techninės ir programinės įrangos klausimais;
perkėlimo ir prijungimo darbai (pastato viduje);
eksploatacinės periferinės įrangos bei eksploatacinių medžiagų keitimas (spausdintuvai, kopijavimo aparatai);
gedimų diagnostika, patarimai remontui, virusų šalinimas;
rezervinis dubliavimas ir duomenų atstatymas iš nepataisomų kompiuterių;

Dažnai problemos išsprendžiamos nuotoliniu būdu, prisijungiant prie vartotojų kompiuterių, tai sumažina reakcijos į problemą laiką.


IT infrastruktūros veiklos atnaujinimo palaikymas:

serverių, serverių ir tinklo įrangos atnaujinimas;
firmware update serveriai ir kita tinklo įranga;
periodinė serverio patikra;
sistemos atsijungimų, serverio programinės įrangos klaidų sekimas;
programinės įrangos licencijų administravimas ir valdymas;
programinės įrangos auditas;


Tinklo ir tinklo įrangos techninis aptarnavimas:

serverio įrangos, duomenų saugojimo sistemų ir atsarginių kopijų priežiūra ir aptarnavimas;
tinklo įrangos įrengimas;
tinklo įrenginių konfigūracija ir priežiūra;
kompiuterinių sistemų ir tinklų priežiūra;
sugedusios įrangos remontas;
nuotolinis serverių administravimas;


Informacinis saugumas:

pavojų aptikimas ir slopinimas, prevencija vėlesnėms grėsmėms;
reikalingos programinės įrangos tiekimas, siekiant apsaugoti savo tinklą ir tinklo saugyklą su slaptais duomenimis;
rekomendacijos, kaip apsaugoti / užšifruoti bet kokią konfidencialią informaciją;
tinklų, serverių ir tinklo įrangos pažeidžiamumo ir galimų grėsmių diagostika;
interneto srauto monitoringas.